skärtorsdag

2008-03-20 ♥ 08:53:16 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

godmorgon!
johan ligger i sängen och jag sitter här, vilken nörd jag är. Men pallar inte ligga i sängen, det gör man ändå hela natten. Idag är det skärtorsdag och vårt tema ska vara klart. Men det är inte vårt, jag har inte ens skrivit klart min analys. Herre gud va dåligt planerat, men jag få väl slänga ihop något på skolan..

Ikväll ska vi åka upp till stugan, är där tills på tisdag. Men nu ska jag gå och kolla hur johan har det där inne. De är förresten "kattvakt" åt en jättefin katt, alldeles vid och har ett brunt huvud.  Han  är hur mjuk som helst. :)



Kommentarer
Postat av: JB

Ha en trevlig Skärtorsdag!!!

2008-03-20 @ 09:03:52
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0