plugg.

2008-03-28 ♥ 11:18:27 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

hejhopp!
vaknade för en halvtimme sedan så jag är utvilad idag. Det finns inget bättre än att vakna upp av sig själv och inte av mobilen så tidigt som man gör när det är skola. Snart börjar ju den också, inget som jag precis ser fram emot. Men det blir ju snart sommarlov, för dagarna går ju så fort. Det känns tungt, men jag måste plugga idag. Har skjutit upp det alldeles för länge. Samhällen ska in på torsdagen efter lovet. Så jag har ju tid, men det bli så mycket med träningar så jag kommer inte hinna med det om jag väntar till veckan. Vi slutar ju 16.00 och träningarna börjar 18.00. Min buss går 16.40 så jag kommer hem så himla sent. Det enda jag hinner göra är att äta och byta om.

Men nu ska jag ta tag i pluggningen ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0