på skolan

2008-03-19 ♥ 11:56:21 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej!
Jag åt för en timme sedan och börjar redan bli hungrig. Inte bra när vi slutar tre. Den här veckan har jag varit piggare än någonsin, det kan ju kanske bero på att jag lagt mig och somnat i tid. Nu när jag måste åka med åttabussen så kliver jag ju, upp halv sju varje dag och har börjat komma in i någon rutin eller vad man ska kalla det. Så jag somnar när jag ska på kvällarna. Annars när vi inte har tema så har vi ju en massa sovmornar så man är pigg på kvällarna. Men det kan bero på järntabletterna som jag har börjat äta :) Man brukar vara tröttare när man har järnbrist (som jag) så när man börjar äta dem så kan man bli piggare. Men nog tjatat om hur pigg jag är.

Vi hade matteprov imorse.. Det gick lite knapert, vissa frågor kunde jag inte alls. Men svarade på det mesta, vi fick ju fråga varandra, kolla i böckerna och hela den biten.. Men jag gjorde aldrig det, det får bli som det blir. Får nog iaf G.. hoppas jag. Johan berättade att de i hans klass hade gjort provet och hade alla rätt, inkl. han själv. Men dom är ju värsta mattesnillerna och det är inte vi på samhälle ;D haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0