nu har jag kommit hem.

2008-03-05 ♥ 20:58:55 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

hej!
Nu har vi kommit hem från fjällen. Det var riktigt najs med fint väder och inte allt för kallt. Sällskapet var inte helt fel heller, dvs. johan. :) Jag testade mammas skidor idag, höll först knappt inte på att få på mig pjäxorna(åker ju snowboard) så det kändes som  att fötterna skulle brytas av. Det är säkert 3,5-4 år sedan jag åkte skidor sååå.. det gick ju kanske inte sådär superbra.. Men på slutet så gick det bra, var bara första åket som det blev mycket plog, sedan så tyckte jag att jag lyckades med carving.Men förmodligen var det bara inbillning.

Man så trött av en dag ute i backarna,  trots  att man inte gör spec mycket, bara glider runt och softar. Eller det är ju lite jobbigt med vinden och kylan, men man blir ju helt knäckt och däckar vid 10-11 tiden. Rätt skönt för man är ju pigg när man vaknar vid åtta halv nio.. För gustav kliver jämt upp så tidigt och då går det inte att sova längre. Men det gör mig ingenting.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0