more sick

2008-03-09 ♥ 17:13:57 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Jag har släpa mig hit från soffan. Jag klarar inte att ligga ner längre, ryggen gör så ont. Har fått högre feber 38,5°, det känns inte skönt. Dessutom är jag hemskt svimfärdig känner jag, hjärtat började klappra på igen som vanligt. Men jag gör som doktorn sa; kryssta. Med det menas att jag ska spänna magen lixom. Hoppas jag får en tid imorgon, så jag slipper den här skiten(sjuk, inte <3). Hoppas även på pencilin så jag kan gå på skolan snart igen. Det låter som jag tycker om den mycket, jag vet. Men det är ju det att vi ska ha ett proketarbete där man sitter och diskuterar och är jag borta länge kan det ju gå ut över mina betyg och det vill jag verkligen inte.. Men kan inte precis åka dit som jag mår, skulle smitta resten av skolan och  vem orkar koncentrera sig när man är sjuk? Blä för det här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0