måndag.

2008-03-17 ♥ 15:21:25 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Hej!
här snöar det som vanligt, men nu är det stora fina snöflingor så det är fint. Men någe mer snö vill jag då inte ha. Skolan rullade på som den alltid på något sätt gör, protektarbetet gick väl inte sådär bra. HAHA, vi gjorde bara en sketen liten uppgift. Men vi blir nog klar i tid endå :). Jag fick även tillbaks min svenska novell där jag hade fått mvg. :D Alltid lika roligt.

behöver ett litet brejk nu innan jag kör igång med samhällen. Vi  håller just nu på med samhällsekonomi och det suger hårt. Det är så trisst så man kan somna när man håller på. Men nu ska jag dricka upp min drickyoghurt och sedan ta mig an ekonomin. wish me luck



Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till ;)

2008-03-17 @ 16:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0