magont

2008-03-27 ♥ 18:22:01 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hallå.
Jag har så himla ont i magen, ajajaj! Inte går det över någon gång heller.. Fick det när jag satt och åt, chockade magen kanske med mat.. :P hhha, var vrålhungrig så det kanske är därför. Magen hänger inte riktigt med i min ätning, åt så fort så det måste ha blivit kortslutning där nere. Mamma har bakat bullar, gottans. När hon endå var igång så bakade hon någon slags kladdkaka i muffinsformer som man skulle ha glass till. Det åt vi efter maten, himlans gott. Det var bullarna med.

Lånade nåra skivor på biblioteket igår när jag ändå var där.. Så nu lägger jag in dem på datorn. Vi får väl se om de är värda att lyssna på eller om de bara är skit.

På måndag börjar Prison Break igen. ÄNTLIGEN.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0