lördag morgon.

2008-03-15 ♥ 10:25:15 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Goddagens.
Skulle önska att det såg snyggare ut ute, det ligger en grön hockey trunk och en gamal varmvattenberedare i snön. Vilken soptipp, och det är Gustavs fel. Han bestämde sig för att bygga ett hopp med en kompis här om dagen, så dom släpar ut en sån sak. Det blir inte bättre av att gräset börjar komma fram, brunt och fult. Antingen ska det vara mycket snö eller ingenting alls. Det här duger inte, allt försvinn tack!

Vi hade det kul igår, tog det lugnt och kollade på film. Jag kunde faktiskt äta godis, blev förvånad över att det gick så bra. Men jag köpte bara mjuka (:. Det var ju specialpris på Schell så då slog jag till 5,90 kr/hg. Billigt, blev bara 19 kr för mig. Stackars Emelie tänkte köpa en burk för att spara pengar, men så vägde hon som stog i kassan hela burken på vågen och så fick hon betala det priset. Men det var ju billigare än vad hon egentligen skulle betala. Så hon tjänadde ju på det ^^,  haha.

image84



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0