Like the angel

2008-03-06 ♥ 10:41:22 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

God morgon!
Nu sitter jag här i min pyjamas i solskenet (solen skiner in genom fönstret). Jag älskar sol och snart ska jag gå ut och sola. Finns inget bättre än värme, längtar så mycket till sommaren. På tal om det så har jag betällt ett par svarta tygskor från hm katalogen. Snygg och billiga, 98 kr. Det är inte illa för ett par skor, fast det är ju bara tygskor men endå. De kostar iaf uppemot 150 på din sko. Så jag tjänar i 50 kr, sedan såg jag faktiskt ett par Fred Perry och de kostade 500 så det beror ju lite på märktet också.

Om två timmar ungefär ska jag sätta på mig löpskorna och springa en runda, det ser jag fram emot. Har ätit så mycket godis och shiet de här fyra dagarna så jag har säkert lagt på mig nåt extra kilo och det gillas inte. Nu när min förkyldning är borta, axeln är nästan bra så ska jag börja träna igen, springa och tennis. Har saknat att inte kunna spela, gillar den sporten jag.

Halva lovet har redan gått och snart börjar skolan igen.. Tråkigt, men det är iaf tur att påsklovet bara ligger 9 skoldagar bort.

Johan, jag älskar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0