hamburgare.

2008-03-13 ♥ 15:34:19 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hallå!
idag gick jag iaf på skolan, trots blåsor och halsont. Har även blivit svullen under käken lixom, det är jättesvårt att förklara, men på nedre delen av kinden, under käken. Fick den svullnaden igår fast den var värre då, mkt värre. Som jag såg ut kunde jag inte gå på skolan. Liknade en bulldog.. 0_o.

Skolan var tråkig, hur kunde jag förvänta mig nåt annat? längtade faktiskt hem till soffan där jag legat de senaste dagarna. Sedan lördag för att vara exakt. Men det har varit härligt om man bortser från all skit.

Maten idag hänger på mig, jag ska laga hamburgare. Lätt och smidigt. Trisst bara när man inte kan ha strips till, men men. Det kommer vara en hemsk fredag för mig, kan ju inte äta något nästan och påtal om det så åt jag hel pytteliten potatis till lunch, laxen gick tyvärr inte att äta. Den var för salt och då sved det fruktansvärt mycket. hur som helst så klarade jag mig hela dagen på det där lilla. Min kropp måste ha vant sig med att få i sig lite mat.. Men vart var jag? joo imorgon kommer vara hemsk för jag kommer inte kunna äta godis :( Min passion, min livsglädje och bästavän. Näe, där tog jag i lite väl mycket.. Men en fredag utan godis är inte en fredag. Men en fredag utan Güler är en himla bra fredag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0