halsmandeldrömmen

2008-03-11 ♥ 13:24:42 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Vetni vad jag drömde här om natten? hah

Jag var på skolan och så satt vi ute på någon bänk och pratade, så jag började hålla på med en av mina svullna halsmandlar och helt plötsligt så började den att röra sig, så jag kunde flytta runt den.. Det blev tydligen något slags hål runt halsen så jag kunde ta ut mandeln. Men jag kunde inte få in den igen så jag sprang genom hela skolan ner till doktorn, för det fanns tydligen en sådan på skolan. Men han sa att han inte kunde hjälpa mig  före klockan tre. Jag sa men den blir ju smutsig och han sa men vad ska jag göra åt saker? Lägg den i ditt skåp. Det gjorde jag också.. Sedan kom Lina fram och ville kolla på den. Den var stor, 5cm på längden och typ 2 på bredden. hur som helst så kunde jag inte hitta den så jag fick panik. Gabbi som var där sa amen leta ute. Så det gjorde jag. Det satt folk och åt där jag trodde att jag tappat den. Så jag skrek: AKTA SÅ NI INTE ÄTER UPP MIN HALSMANDEL!

sedan vaknade jag. Med båda halsmandlarna kvar och fortfarande lika stora som de var kvällen innan

image81



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0