feberfri :)

2008-03-12 ♥ 11:04:18 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (2)

Godmorgon!
nu har jag ingen feber längre, YEY. Så ska på skolan imorgon, faktiskt nu kommer jag erkänna något som jag aldrig trodde skulle kunna komma ifrån min mun. Men jag vill faktiskt till skolan, heh. Det är ju faktiskt ändå lov snart oxå så allt lär rusa iväg. Hoppas jag iaf. Men i munnen är det ingen skillnad, inte heller i halsen. Men det kan jag stå ut med, men oroar mig lite för att jag kommer vara så hungrig på dagarna för jag kan ju inte äta speciellt mycket. Det är som tortyr för min kära mun och hals.

sry för att mina senaste blogginlägg varit lite tjatiga om hur jag mår och så. haha.



Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade velat ha en liten text i sidan som beskriver mig själv om du förstår vad jag menar :) ?

2008-03-12 @ 11:15:32
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Sandra Jonaeson

Hej!
Var med och tävla i min blogg,
Ha en fin dag.
Mvh Sandra

2008-03-12 @ 11:21:08
URL: http://Jonaeson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0