el naturall

2008-03-06 ♥ 22:43:58 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Idag har jag varit el naturall hela dagen lång! Det känns skönt, inget geggs som kletar (inte för att det gör det, men men) och allra skönast är det på kvällen då det enda jag behöver göra är att borsta tänderna och ta lite ansiktsvatten.. I feel good. Men den där warming mineral masken verkar ha torkat ut min hy totalt, är jättetorr.. ;/ Det gillas inte, men jag blev mjukare på nåt sätt, trotts att jag är så himla torr.

Har kollat på Dansa med vargar ikväll, hua vilken bra film! Sedan checkade jag criminal minds, pratade med johan samtidigt så det blev inte så mycket koncentration men jag hängde med  endå. Fast slutet glömde jag helt och hållet bort att kolla på.. nån som vet? Sedan hade jag tänkt kolla på de där siamesiksa tvillingbröderna på trean som började för 42 minuter sedan men då ringde jag Jimmy. Hey hopp så hade de gått sisådär en halvtimme och jag hade helt glömt bort siameserna. Men jag har sätt filmen förut så det gjorde inte så mycket, försökte kolla när jag kom på att jag glömt bort det men jag orkade inte. Gick och borstade tänderna och slängde äpplet, eller kvarlevorna av äpplet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0