dåså

2008-03-25 ♥ 21:31:41 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

hejhej!
Nu så har jag kommit hem. Himla skönt måste jag säga, har längtat så mycket efter min lilla älskling. Imorron får jag äntligen träffa han, ska iaf krama och pussa sönder honom kan jag lova. hihi, jag och bror min kollade på titanic på vägen hem, älskar den filmen och alltid börjar jag grina. Fast inte denna gång, då blev jag bara lite tårögd :). Vet inte hur många gånger jag sätt den filmen men den är lika bra varje gång.

Vi har haft det bra men lite stressigt och jobbit.. heh, vi kom ju upp på skärtorsdagen vid nio tiden på kvällen sen så gick vi ut tidigt.. Har aldrig vart ute i backarna så tidigt som jag var då, halv tio 0_o. Sen så träffade vi på tjocka släkten, farmor, farfar, Annika, Lotta (fastrar), Linn, Frida, Oskar (kusiner), tommy och ulf. (: de va väl kul, åkte lite här och där fram och tillbaks fram till lunchen då alla trängde in sig i vår stuga.. Var lite trångt men de gick bra. Ut i backarna och hem sen. Lördagen käkade vi lunch i backen med dom då och sedan åt vi på restaurang på kvällen.. Maten var sisådär.. Min köttbit var torr och tråkig, de hade saltad stripsen alldeles för mycket. Blä. Sen till efterrätt skulle jag testa tiramisu .. Lotta sa att de va gott så jag tänkte väl testa då.. DET SMAKADE HUR ÄCKLIGT SOM HELST, har aldrig ätit en sån äcklig efterrätt.. Alla smakade på den och det visade sig att det var nån amatör som gjort den, det var inte ens riktig tiramisu, nåt hemkok med sockerkaka blandat med cream fresch och grädda.. Det ska vara biskvier i grädde och någon ost..

De åkte hem på söndagen så det var väl den enda dagen vi tog det hyffsat lugnt. Måndagen kom en gammal kompis till mamma och pappa upp så då åkte vi med dom hela dan, på den kvällen var jag trött kan jag lova och längtade hem som aldrig förr. Men nu så är jag hemma och ska ta och kolla igenom allas bilddagböcker.. Hua, gruvar mig lite :P få se om jag orkar kolla igenom alla.

image87
såhär ska riktig tiramisu se ut.. Min var i ett glas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0