blodprov

2008-03-27 ♥ 10:53:24 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

godmorgon.
Jag kom precis hem till johan igen, har varit och tagit blodprov för att se om mitt blodvärde har blivit bättre. Innan jag började med järntabletterna hade jag ett blodvärde på 76, nu har jag 86 och normalt är runt 116.. Så jag har en liten bit kvar att gå tills jag är "normal". HAHA. Så de stack in nånting i långfingret och klämde sedan ut blod och gjorde nåt med någon plastbricka. Så så var det med det.

Igår kväll var jag och J på bio. VI såg 10.000 BC, den var väldans bra tycker jag. Bättre än jag trodde att den skulle vara. i fick skjuts av J's pappa men vi hoppade av vid hans jobb och höll på lite i gymmet och pumpade ;) JAg och mina muskler. hihi. Men orkar iaf 7 kg hantlar. Det tyckte jag var bra ^^,

Idag får det bli en pluggar dag för oss, jag har samhälle och spanska, Johan har matte och nåt mer som jag inte minns. Upptäckte att det var hur många glosor som helst i spanskan.. Hur kan hon ge oss så här mycket? ;O tre sidor i boken och användbara frasuttryck med klockan. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Hur tråkigt som helst. Men nu ska jag ta och kolla om johan sover eller inte. Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0