blåsorna har tagit över munnen

2008-03-11 ♥ 07:54:19 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

..  och det menar jag. Jag kan inte äta, prata eller dricka utan att det svider och sticks. Halsen är igensvullen och inte var det halsfluss. Det hade varit bättre om det nu vart det för då hade jag fått pencilin och sluppit gå omkring och lida såhär. Men febern är iaf påväg ner, nåt possitivt.

Snodde med mig mammas dator så jag kan ligga i soffan med den. Soffan har gjort så jag har asont i ryggen, på en viss punkt. Men det är väl för att jag har legat så mycket. Igår tillbringade jag dagen framför tvn. Orkade inte ens sätta mig vid datorn. Även om det var lite frestande, men jag kollade på gudfadern 1 & 2. Det tog hela dagen. Två VÄLDIGT långa filmer. Men bra var dom, nu så har jag trean kvar tills idag.. Ska väl börja kolla någon gång vid halv nio ;D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0