anything

2008-03-26 ♥ 10:21:25 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Godmorgon!
Då var det onsdag igen, mitt i veckan. Jag vaknade runt nio imorse så då passade jag på att ta mig en promenad, det var väldigt skönt för det var ett sånt bra väder ute, solen sken fast det var dis, det blåste inget och vägarna var helt clean från all snö. Snart är det vår på riktigt, fatta vad jag längtar. Våren & sommaren är de bästa årstiderna, och man kan börja åka moppe. Som jag längtar, då slipper jag vänta i en evighet på bussen när jag slutat, jag behöver inte åka till skolan tidigare för det inte går någon annan buss. För mig är moppen en räddning, hade jag ingen så skulle mitt liv vara trisst. Jag skulle knappt kunna ta mig någonstans på somaren, visst man kan ju cykla. Men det är inte riktigt min grej om man säger så :P. haha, hur som helst så är det himlans bra. Efter jag käkat lunch tänkte jag ta mig en löparrunda ca: 5-6 km. Måste springa bort allt godis som jag käkat under påsken.. hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0