17.23

2008-03-14 ♥ 17:22:02 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hallå!
Har nyss kollat på mina "dagliga" eftermiddags pogram.. Kollade alltid när jag hade ett bra schema då jag kom hem itid till dem, osså nudå under mina sjukdagar; gilmore girls och OC :). Har ju faktiskt inte sätt oc nästan någon gång, det började ju när vi fortfarande bodde kvar på stenåldern och bara levde med 1,2,4.. Alla andra utom vi gick vidare och skaffade sig en box och då startade oc. Jag klarade mig med Lost men saknade alla andra pogram som lät så bra. Men tillslut tog vi tag i saken och blev lika som  alla andra. Vilket jag tycker var väldans bra.

Idag har vi inte gjort mycket på skolan, "diskuterat". I början, dvs. före lunch gick det bra. Sedan gick det utför, men vi gjorde klart en diskutionssida, nej tre var det förresten som hände ihop med den där första. Blev lite less när mamma ringde och sa att hon skulle komma två och hämta mig, för jag hade nämnligen redan gått till busshållplatsen och det tog ju trots allt 10-15 min. Jag hade utsatt mig för bilstänk!!!!  och slask. Mitt hår har krullat sig, eller lite smålockar här och där och ser gigantiskt ut. Allt tack vare jag gick dit, helt i onödan för mamma kom före bussen... Men jag klagar inte. ;)

Lite senare ska jag vara med Gabbi och Emelie, synd att jag nu inte kan äta godis, det hade suttit fint. Kan ju ioförsig bara köpa skumgummi med gillar inte det så mkt. Marsmallows kanske jag ska testa.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0