00.19

2008-03-08 ♥ 00:19:46 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (3)

hejhej..
Stan trippen blev lyckad, införskaffade jeansen, ett par stuprör från Levis, de var riktigt najs. Hiih, köpte även en tröja, en koftliknande sak, eller det var en kofta fast den lång en. ^^ Tänkte även köpa ett halsband på glitter, men så såg jag att det var ta 3 betala för två. Så det blev halsbandet jag hade bestämt mig för, det var orange lixom, sen blev det svårare för allt snyggt var typ slut så det blev ett armband och någon surprise bag, hehe. Det var tre diadem däri, ett alldeles för stort armband.. Det ramlade av när jag hade på mig det O_o. Var ett par örhängen, yey. Jag har inte ens hål i öronen. Nån som vill ha? Och så var det 2 rätt så fina halsband, de dög iaf. Var lite kul faktiskt, visste inte vad som var i den, påsen alltså.

Maten blev asgo, jag åt som en gris. Mer än Johan, hahah. Johan gjorde vitlökssmör, HAH. Han hade inte så mycket smör och två klyftor vitlök, det blev lite starkt....... Så jag åt inte sådär super mycket av det. Men potatisen och kycklingen. MUMS. kantarellsåsen var inte heller helt fel :)



Kommentarer
Postat av: emma

hej ;)
hoppas du haft en bra fredag

2008-03-08 @ 00:21:25
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Anonym

vart köptes den långa koftan? =) vero moda ? ?:)

2008-03-08 @ 10:39:08
Postat av: Linnea

den köpte jag på hm :)

2008-03-08 @ 15:10:02
URL: http://linneabtw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0