yey

2008-06-23 ♥ 17:47:28 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Hejsansvejsan.
jag och emelie var på birsta vldigt länge, längre än vanligt. hihi. Trevlans. Hur som helst så köpte jag en jeansjacka, träningsoverall och en hemlig sak... haha ;D Men jag ska lämna tillbaks jeansjackan. Ångrade mig när jag kom hem, jag ser knäpp ut i den.. Det går ju inte för sig.

Hur som helst så är jag hos Johan nu, men han är ju så trött så han ligger och vilar så jag passar på att skriva några rader här nu. Imorgon kliver han upp vid halvsex tiden, men jag fortsätter att sussa vidare tills jag känner mig pigg. Sedan åker jag hem till mejj ;). Ingen i hans familj är hemma så det är chill. Ska till mormor och morfar imorn.

sen ska jag fixa en grejj också, om jag hinner med den. Annars får jag ta det på onsdag istället :),

Jag råkade även spruta parfym i hela fejjan. Lyckat, det svider faktiskt lite på hakan och jag börjar få ont i huvudet för jag känner lukten så starkt hela tiden. Måste nog gå och tvätta mitt lilla ansikte.

xoxo / Linnea



Kommentarer
Postat av: Lina

Nu blev man ju nyfiken på vad den hemliga grejjen är för nåt :D

2008-06-23 @ 22:03:15
URL: http://linahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0