benhinne inflamation?!

2008-06-21 ♥ 18:00:50 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Jag har varit ute och sprungit och man kan ju säga att det var tur att jag kom hem när jag kom hem. Nu regnar det väldigt mycket, som om himlen har öppnat sig. Det regnar så hårt så det ser ut som att det skulle kunna bli märken i bilarnas lackar. Höhö, vilken syn va. När man kommer ut dagen efter och ser att det är massor med vita fläckar där det egentligen borde vara svart. Eller om det är vitt vet jag inte, men nån färg.

Annars så gick det väl hyffsat att springa. Tänkte springa en mil, men kände när jag kom till gymnasievägen att neeh, mina benhinnor pallar inte det. Så det blev iaf 7 km. Sprang upp genom Fagervik, genom lundvallen, ner genom gångtunneln mot Solbacka genom böleängen och hem. Ointressant, som om det är nån som bryr sig liksom, men ändå.

Har fått en hel del fräknar, satt ute i solen i morse ett bra tag så nu stramar det lite i kinderna. Det känns härligt det.

Nu måste jag olyckligtvis VILA, jag har så ont i benhinnorna, det går tamigfan inte att springa i normaltakt, så jag springer saktare och då blir det mer plågsamt eftersom det tar längre tid. Jag är så envis så jag går aldrig (nuförtiden) när jag springer, hur jobbigt det än är. Måste springa. Såååå, har himla ont. Hoppas det går över snabbtsnabbt, men det brukar ju ta lång tid .. ;/ Jag som hade värsta planen.




Kommentarer
Postat av: Linnea

va fin du var i håret, linnéa! =)

2008-07-15 @ 17:49:39
URL: http://linneaengberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0