uppe med tuppen

2008-06-12 ♥ 08:01:29 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Godmorgon.
Jag har ju haft sovmorgon så gott som hela veckan, förutom i måndags. Haha, okej. två dagar. Klev upp halv sju i morse och kunde knappt få upp ögonen. Ville bara dra täcket över huvudet och somna om. Det hade jag ju egentligen kunnat göra, om jag hade varit lite smart. Men icke, jag klev upp och åt frukost. Så nu har jag inget att göra och det har varit så i typ en halvtimme. Ska åka om en kvart så jag är på skolan halv nio.

Vi ska ju klä treornas studentflak. Inget som jag ser framemot kan jag lova. Stå där och fästa en massa kvistar. Finns bättre saker man kan göra. Men men, man måste väl hjälpa till ändå. När jag går i trean kommer ju ettorna att klä min vagn också. Tur att det inte regnar i alla fall. Då hade jag stannat hemma.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0