uggly nails

2008-06-18 ♥ 11:34:09 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Heei.
Har försökt ta bort mitt nagellack men det gick helt åt helvete. Nagerlacksborttagningen var så slut som den kunde bli, men jag kunde klämma ut lite så jag fick bort det på tre naglar. Sedan försökte jag mig på den gamla hederliga knåpa-bort-allt-med-naglarna-metoden. Inte så lyckat, fick bort allt på en nagel iaf. Så nu ser det riktigt nice ut. *ironisk* Måste be mamma svänga in på ica på vägen hem och köpa det. För så här kan jag ju inte se ut.

Har gjort lite magövningar nu på morgonkvisten med hjälp av en tränings DVD. Jobbigt kan jag lova, var länge sedan jag använde den. Så nu kommer jag bergis ha världens träningsvärk i magen och i korsryggen.

Jag kan inte springa idag... Har alldeles för ont i benhinnorna, måste vila mina stackars sönder sprungna ben. Där tog jag väl i, men ont gör det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0