the grass is always greener on the other side.

2008-06-03 ♥ 18:24:31 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Man kan ju undra vad det blev för fel imorse. Skrev ett inlägg, det stod att det hade publiseratis och så. Men icke, så jag tänkte väl att det skulle ta ett litet tag, men nu har det gått ett långt tag och det har inte kommit upp. Väldigt mysko, men sånt som händer antar jag ;)

Har kollat runt på vad en utlandsresa kan tänkas kosta. För nästa år ska jag och Johan upptäcka världen. Hahah, men måste liksom veta på ett ungefär så jag vet hur mycket pengar jag ska lägga undan efter jag sommarjobbat. Det lutar på 10 000 kr. Då har man så det räcker iaf.  Hittade världens ställe i Grekland, synd bara att man var tvungen att åka båt så länge. Men det är väl lite väl tidigt att börja leta sånt än, men jag drömmer mig bort. Hihih, blir väl inte förnst vid januari eller nåt som vi verkligen måste bestämma oss. =) Ser framemot det väldigt mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0