sunny day

2008-06-16 ♥ 09:09:45 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Godmorgon!
Det är strålande sol idag, ska ligga och pressa hela dagen.. Man måste ta vara på de dagar då det är fint. Jag har ju bara 4 veckor på mig. Sen börjar jag jobba.. Sen är det bara en vecka kvar till skolan börjar igen, så lite brun vill man ju ha blivit. Men när jag gick upp och kollade ut så tyckte jag att det var nåt som inte stämde. Havet var borta. Haha, det är moln, dimma eller nåt. Kolla på den här bilden, för att få den större, klicka.


Såg i tidningen att coop's lösviktsgodis kostar 29 kr/kg nu. Är lite sugen på att åka dit och slå till på ett kilo. Men det är ju måndag och man ska inte äta godis på måndagar. huh, vi får väl se hur jag gör. Är väldigt sugen på att göra det iallafall. Man kan ju spara till helgen. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0