summer

2008-06-28 ♥ 10:42:23 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Då var det morgon igen och imorron har det gått två veckor av vårt sommarlov.. Så om två veckor börjar jag jobba, ser framemot pengarna. Men det lär inte vara mycket folk där, alla har ju semester runt den tiden. Hoppas  det finns nån rolig och snäll sommarjobbare som jag kan umgås med. Känns inte så roligt att sitta och äta lunch själv varje dag. Men när det blir min sista vecka börjar pappa jobba igen, så det är ju bra. Då lär jag säkert få den goda maten i mässen, för aldrig att jag tänkter betala själv. Det kostar liksom 52 kr per måltid. Man blir ju ruinerad.

Idag ska jag åka upp till Johans stuga och vet ni vad. Nu ska jag testa övningsköra på en riktig traffikerad väg. Har annars bara kört på industriområdet, visst det är oxå en traffikerad väg, men det kommer ju inte så många bilar där om man säger så. huh, så nu ska jag köra hemifrån mig  till Y:et. Det är säkert lungt med bilar där också, men jag är liter nervös, har inte kört så många gånger. Bara tre.. hihi, men det ska nog gå bra. Så svårt är det inte, bara krongligt att göra så mycket saker samtidigt; blinka, hä ner kopplingen, byta vexel, svänga oså. Wish me luckkk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0