stenar.

2008-06-19 ♥ 13:44:09 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Helluw.
Svårt att veta vad man ska göra medan man väntar. Ska jag kolla på tv, film eller sitta här. hahah, jag sitter här som ni kan se. Jag undrar när Johan kommer hem, han skulle ju hämta några stenar? 0_o Varför vet jag inte, tror det är sånna där stora som man kan ha på gården så det ser lite snyggt ut. Fast jag vet inte jag.


Undra när våra stenar kommer. Vi håller ju på att göra om lite på framsidan. Fixa en ny rabatt och vi ska lägga lite plattor, men först måste vi har stenarna (grus typ, fast större). Han som skulle komma med det skulle komme förra veckan, sällan att sånna som de aldrig kommer. Hantvärkare, fast han är ju ingen hantvärkare.. Han gräver gropar, fixar jord, grus, sten oså. jajja, service yrken då. Sånt som har med utbyggnad, snickeri, måleri och sånt, gropgrävning och stenlämning. Dom kommer aldrig i tid. Men nu på tisdag skulle han komma. Men det tror jag först när jag ser det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0