sommar!

2008-06-04 ♥ 15:32:16 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

tjenatjena.
varit en väldigt slapp dag idag. Var på skolan i bara en timme, onödigt. Men jajja. Jag och Emelie tänkte åka och sola på Grunna, men när vi väl kom dit ner så blåste det mycket. Så det skulle ju bli så kallt om man låg där. Så vi for tbx hem till mig och la oss  på studsmattan. Snacka om att det var lite vatten på Grunna, säkert tio meter fattades. Sinnes, man kunde gå där det brukar vara vatten.. Det kanske har dunstat bort. Men det verkar lite konstigt.

Hur som helst så hoppas jag att mamma kommer hem tidigare än 6, för då kan vi åka på Birsta, ska kolla på lite kläder hade jag tänkt, johan ska följa med. =) Sen ikväll ska jag sova hos honom, får inte träffa han på en vecka, känns tråkigt. Men vad ska man göra. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0