sol

2008-06-01 ♥ 10:12:26 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Det gick ju inte att sola där jag hade tänkt, det var ju skugga från alla träd. Något sur man blev. Inte kan jag åka hem och sola heller för jag har ingen nyckel hit. Kan ju knappast lämna hela det här huset olåst.. Funderar på att gå och sätta mig på parkeringen, men det ser nog rätt så mobbat ut. hhhehe, men det känns hemskt att sitta inne nu när det är ett sånt här väder, asvarmt. Dessutom så är jag i ett väldigt stort behov av att bli lite brun. Just nu liknar jag ett lik. Så det blir nog parkeringen. höhö, hoppas det inte kommer så många bilar eller folk.. ;P Fast kommer nog att schvettas sönder, har långbyxor jag.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0