sakta men säkert

2008-06-07 ♥ 09:50:48 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hallå..
Jag börjar sakta men säkert smällta det där som hände igår. Skäms fortfarade, känns som jag aldrig vill se den sär personen i ögonen. Men jag hoppas av hela mitt hjärta att han inte hörde. För då blir det ännu mer pinsamt. Huwa.

Igår kväll var jag med Gabbsan. Var kul, vi småpratade om allt mellan himmel och jord, var ute och gick med hunden. Såg cp-filmen populärmusik från Vittula. Hur kan man ressigera en sån film, och sedan publisera den? Jag förstår bara inte, den är ju helt bisarr och knäpp.

Skönt att det är lite svalare och inte så mycket sol ute idag. Ska springa 3-4 varv runt elljussåpret. Får väl hoppas att det inte är någon sommarträning med hockeykillar nu, för då blir det pinsamt. Men det blir väl antingen vid tolvtiden eller tvåtiden. Har inte riktigt bestämt mig.. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0