regnet det bara öser ner

2008-06-10 ♥ 11:40:40 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Gud vad svårt det är att skriva nu, mina fingrar är stelfrusna av allt regn. Hade en vattentät jacka över benen så inte jeansen skulle bli genomsura. Men kall, det blev jag. Onödig dag, är hemma nu igen. Efter en timme på skolan. Lämnade in lucktexten i samhällen så jag slipper gå på samhällen imorron bitti, blir helledig hela den dagen. Najs det. Då ska jag ta mig en tripp in på birsta, om det inte regnar nu då. Måste köpa en present till mamma, hon fyller år på lördag. Ska nog köpa mig en liten grej till mej. hehe.

Hoppas det slutar regna, för jag är inte sugen på att springa i regnet. Hell no.

Undra om jag ska ta ett bad.. Skulle vara skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0