på två olika ställen

2008-06-10 ♥ 19:21:40 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Heei.
Jag har varit och sprungit med Jonsson, eller det var för nåra timmar sen, men ändå. Hahah, ganska komiskt. Vi skulle mötas där klockan fyra, jag ställde mig och väntade vid korpstugan (vid bågskytte banan). han dök ju aldrig upp så jag ringde ett par gånger och skickade lite sms. Men inget svar inte. Så ser jag honom, på andra sidan av grusplanen. Tänkte att han lär väl se mig? Men blind som han är ser han inte ett piss och jag följer efter honom. Hade ingen lust att ropa efter honom eftersom jag inte var riktigt hundra på att det var han. Sen så gick han in i isladan ( där han ställt sin moppe, utanför alltså men han gick in) Precis när han försvunnit så kommer jag fram till dörrarna och ser han försvinna in i en annan dörr. Jamen jaha, så jag satt mig på nånting utan för dörrarna vid hans moppe och väntade och väntade. satt där säkert i 20-25 minuter. Men inte en skymt av honom. Sen så gick jag och kollade runt hörnet och lite till sen gick ja tillbaks och så kom ha gående. Hahha, 45 minuter senare liksom. Rätt roligt. Hahah

Ikväll kommer jag äntligen hinna se Gossip Girl, brukar missa det pga. att runt den tiden på tisdagkvällar brukar jag vara ute och springa. men så det ska bli trevligt.

Ledig imorron, =)

Jag saknar johan så jag håller på att dö. Sjukt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0