övningskörning

2008-06-30 ♥ 18:28:32 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Nu ska jag snart ut och övningsköra. Det blev ju tyvärr inget iförrgår för jag har bara gått kursen med pappa och han kunde inte, så mamma körde istället :). Men nu ska jag ut på vägarna igen (industriområdet), om det går bra så kanske jag kan köra hem också, man kan ju hoppas.

Var och köpte ett paket med dubbelnogat när glassbilen kom farandes. För 14 ynka sketna små glassar ska man panga ut 95 kr. Vart är världen påväg.. Snart kostar väl piggelin 20 kr och blivit ännu mindre om nu det är möjligt.. Jag förstår inte varför de envisas med att hela tiden förminska allt, t.ex hubbabubba hur stor var inte dom när jag var liten liksom? Jag fick knappt in dom i munnen. Kan ju bero på att jag hade en liten mun, men ni fattar.


Jag kan inte fatta hur armband som är köpta samtidigt kan sluta med att de blir såhär? Det största som är grått ramlar av handen rätt som det är. Billig skit




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0