ny garderob

2008-06-22 ♥ 14:03:03 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Jag som hade ställt in mig på IKEA och en ny garderob. I min sketna lilla garderob får det inte plats nå mycket. Den är fullproppad och vissa lådor går inte att stänga. Så jag hade sätt ut en snygg en på ikea som jag vill ha... Men då kan vi inte åka för pappa har inte tid. Jag som ville ha en ny nu! Men ska gå och tjata lite till ;) heheh, så kanske, kanske han ger med sig. För mamma kan inte åka, den är ju så tung. Annars så får det bli en annan dag.

Den här ska det bli (vänster). Men först tänkte jag ta den till höger, men man kan inte ha hängande kläder i den, det fanns bara hyllor och om allt ska vikas ner blir alla mina kläningar så skrynkliga. =)



uppdate:
Vi kanske hinner, men inte före fyra. Happy. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0