nu vet jag!

2008-06-21 ♥ 13:27:27 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Åh herre gud i himlen vad trött jag är, håller på att falla ihop här på stolen. Skulle inte förvåna mig om jag somnar här rätt uppochner. Var vaken länge inatt och vaknade tidigt.... Vi sov över så när alla började röra på sig och prata vaknade jag ju självklart, lessamt.

Hade det roligt igår, tog mitt första dopp. Var inte så farligt kallt som jag trodde det skulle vara i havet. Inte för att jag är nån badkruka eller nåt. Men det var varmt, varmare än jag kunde tro.

Nu ska jag erkänna en sak. Nu har jag varit i Stavreviken för första gången i hela mitt liv, eller åkt igenom. Jag hade (pinsamt nog) absolut ingen aning var Stavreviken låg. Trodde den låg i Söråker, vilket lokalsinne man har. Hur som helst vet jag det nu i alla fall. Ett öde ställe med en sjö?. Jajjemensan.





Jag älskar dig mer och mer.<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0