no make up

2008-06-24 ♥ 19:08:44 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Tjenahejsan.
Idag har jag gjort något som jag inte gjort på VÄLDIGT länge, inte sen jag började sminka mig för att vara exakt. Vad kan det vara 4 år sedan? Jag visade mig bland folk utan smink, visserligen bara på papperskungen :P. Detta är ett steg på vägen, nästa får bli att gå på affärn helt utan no make. Annars, om jag bara ska köpa en liten sak brukar jag sminka mig. Eller skita i att åka till Ica.. Offtast skiter jag i Ica. Jag är stolt över mig själv faktiskt. ;D Det låter kanske som en töntig sak, men jag skäms verkligen när folk jag känner ser mig helt naturell (förutom Johan, jag har vant mig nu).Hemska tider.

Nu efter många timmars slit är jag klar med del 1. Resten får bli i morron. Nu blev jag sur, såg att jag hade missat en sak :( FucK.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0