morgon

2008-06-09 ♥ 07:35:39 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Godmorron.
Borde egentligen vara nere och klä på mig om jag ska ha en chans att hinna i tid. Men helt seriöst så bryr jag mig inte om jag blir sen eller inte. Allra helst inte nu till spanskan.. cp-lärare. Fast jag tror inte att hon är utbildad, hon är ju bara vikarie. Men hon är så konstig så det vore knäppt om hon är utbildad. hhehe. Hoppas att camilla kommer, annars lär jag väl sitta där själv och skämmas söööönder.

Idag blåser det väldigt mycket, nästan så man blåser bort. Det är svårt att klä sig efter sånna här dagar, spec. nu eftersom att det är sol och lite moln här och där. Men tar nog jeans så slipper jag frysa oså. =)

Jag saknar Johan, väldigt mycket faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0