mjukt hår

2008-06-21 ♥ 18:19:01 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Min frissör sa en gång att om man vill vårda håret lite extra någon gång då man har tid så ska man krama in inpackning i håret efter en dusch. Man behöver inte alls skölja ur det efter en halvtimme eller nåt, låt det bara sitta i tills nästa gång man duschar/tvättar håret.

Jag brukar göra det här lite då och då. Håret blir super mjukt när man duschat dagen efter. Man får jättefina lockar också, eller jag vet ju inte om alla får fina lockar, men jag får det. =) Så ibland när jag vill vara lite krullig brukar jag stoppa i det här i håret och vipps har man lockar som sitter i hela tiden. Dessutom slits håret inte lika mycket. Men man ska undvika att visa sig ute om man har lite halvfett hår och inpackning i. Det ser bara slitet och fult ut då. ;D

Så nu sitter jag med inpackningen inkletad i håret =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0