midsommar

2008-06-20 ♥ 13:44:34 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (2)

Hejsan.
Jag har nyss ätit lunch, välbehövligt kan jag lova. Jag och älsklingen hade det mysigt igår kväll, även om han slocknade tiiiidigt. Har sovit riktigt värdelöst nu under morgonen, först regnade det som satan och sen kom sopbilen.... Den lät högt, tjöt och pep. Huwa, neeh så jag har varit vaken från 8.11 jag. Väldigt roligt, nu håller ögonen på att falla ihop.

Ska ut till Tynderö sedan. Det blir nog funny i hope. Kanske första doppet? ;D Ja, jag är efter. Har inte badat än. Men det gör mig inte ett skit. Hahah

Ha en bra midsommar allihopa!
så hörs vi i morgon.




Kommentarer
Postat av: - Shop Till You Drop

ha en trevlig midsommar, kram

2008-06-20 @ 13:54:34
URL: http://pa0u.blogg.se/
Postat av: Lina

jag har inte heller tagit första doppet än :D haha

2008-06-21 @ 00:26:27
URL: http://linahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0