måndag morgon

2008-06-02 ♥ 07:33:10 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Tjena.
Det är svårt att fatta men det är bara nio skoldagar kvar till sommarlovet. Sjukt snabbbt det här året har gått. Inte har vi haft det någe svårt i skolan heller, kan inte minnas att jag pluggat på ett prov. Joo, naturkunskapsprov, 1 prov. Ossåett histoira prov, sedan så tror jag faktiskt att jag inte haft några mer, om man bortser från matten såklart.

När den här dagen är slut så kan jag äntligen pusta ut. Den sista träningen för mig, ska sluta. Och så småbarnsträningen, ska inte sluta träna dem. Nu behöver jag inte vara med om några stressiga måndagar mer, ska bli så skönt.

Har lite ånges, för jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska ha på mig idag. Ska gå och leta vidare i garderoben, hörs sen, ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0