kod mercury

2008-06-02 ♥ 12:14:23 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej.
Åkte hem efter spanskan för det var ingen mening att vara kvar, för Camilla skulle ändå hem och plugga, Sara och Lina var inte där, så då for jag också hem. Det var potatisbullar på skolan så vi ville inte ens äta. Nu börjar jag inte förenst kl. 13.50. Om typ två timmar. Ska lägga mig ute i solen med vindruvor, men det blåser rätt så mycket så ska nog ta med mig en filt som jag kan ha runt mig. haha.

Har nyss kollat klart på Kod Mercury. Nån som såg den filmen igår? Den var väldigt bra, men igår när jag såg den så kollade jag här ute i "tvrummet" och sen tänkte jag gå in till mitt. Men då var det nå cp fel på nästan alla kanaler så bara vissa fungerade. Så jag spelade inte den här ute och somnade istället.

Jag tycker inte om min spanska vikarie. En hemsk kvinna. Kan man inte något så kollar hon på en som om man vore helt bombad. Säger man en mening lite konstigt så småskrattar hon, amen kul. Tänk om jag skulle börja skratta varje gång hon sa en mening på svenska fel. Idag sa hon t.ex. en djur. Inte förstår jag vad hon säger heller, man hör inte ett piss när hon läser på spanska, och fort går det också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0