i wanna grab the wind and fly away

2008-06-09 ♥ 15:03:14 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

heeei.
Har nyss kommit in från en härlig men blåsig promenad. Kände att jag behövde röra på fläsket. Det var varmare än jag trodde, as usual så jag hade ju på mig en på tok för varm tröja. hade bara linne under men trotts att det blåste var det riktigt varmt. =) Härligt med sommar. När man inte ens fryser när det stormar såhär.

Ja, onödigt värre att jag åkte till skolan. Men eftersom att jag inte för något svar av lina och camilla så åkte jag dit ändå. För att kolla läget liksom, haha. Skulle jag inte ha gjort, för vi hade ändå ingen lektion.. Drygt.

Jag har liksom fastnat för Sunrise Avenue, bara sådär. Lyssnade på nåra gamla låtar och de är ju riktigt bra må jag säga. Eller jag föredrar väl lite mer rockigt, men texterna är bra. Väldigt bra, tycker jag i alla fulla fall - som mormor brukar säga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0