I need you.

2008-06-17 ♥ 11:03:47 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Tjena, tjena.
I ett tappert försök att sola så låg jag och härdade i kanske 40 minuter? Det blåste jättekallt och när det väl blev ett uppehåll så värmde solen knappt. Men det var väl värt ett försök, men jag frös så mycket så klarade inte av att ligga där längre.

Idag ska jag springa, hoppas det går bättre än igår. Har faktiskt bestämt mig för att springa varje dag den här veckan, utom lördag och söndag. Man måste ju vila kroppen så den kan hämta sig efter en tuff liten vecka.

Om nån har lust att hitta på nåt idag så är jag helt öppen för alla förslag. Just call me.


→   
jag saknar hur det var förut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0