i have found my way

2008-06-01 ♥ 17:02:52 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Det är väldigt roligt att se sina grannar springa, speciellt om de är kassa. haha,

Jag och Johan har legat och stekt nästan hela dagen, herre gud va varmt det varit idag. Nästan så man inte pallade ligga länge i solen. Johan den mesen han gav upp och gick in och kollade på tv medan jag låg där, schvettig och varm. Det blev en skön dusch sedan, vilket resulterade att mitt hår blev helt cp och stod åt alla håll och kanter. Vi knäppte ett par rätt bilder, men eftersom att bdb är cp så gick det inte att ladda upp en endaste.

Idag är jag snäll, jag lagar mat åt mamma och pappa (mig och gustav oxå då såklart ;D). Men de har ju vart i fjällen och fixat och trixat. Alla som hade stugor skulle träffas och "vårstäda" så då for de dit. Men jag stannade hemma jag. Så ska laga nån fisk. Väldans god är den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0