hos Johan

2008-06-29 ♥ 19:27:20 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej!
Jag sitter hemma hos Johan nu, var bara hem en snabbis och hämtade lite kläder och min livmoderhalscancer spruta, är inne på den sista nu så sen behöver jag inte oroa mig för att få den cancern, hoppas jag. ^^ Ne, men man är ju vaccinerad emot det.

Vi hade det jättemysigt både igår och idag i johans stuga. Jag hoppas att jag får komma upp lite mer gånger. ;) hahah, Han blev som tur var jätteglad över mitt lilla paket som jag gav till honom. Det var den där hemligheten som jag och emelie höll på med. Jag gjorde ett fotoalbum med en massa bilder på mig och J. Han sa att det var det finaste han nånsin fått. Då blev jag glad :D

Nu ska jag ta mig en dusch. Hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0