hemma

2008-06-06 ♥ 00:14:50 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Kom hem för kanske en halvtimme sedan, och min magknip har inte gått över. Det är ju typiskt. Men kul har det varit, vi köpte godis och mat för kung och fosterland. Gott var det, tyvärr var min marinad lite för stark, det kändes som om munnen skulle brinna upp. Tur att jag hade vant mig, åt thaisoppa till middag och den var ännu starkare, var tvungen att dricka flera glas vatten :P Roligaste som hänt på länge. Kul att man gör något lite ovanligt än att bara kolla på film, kolla på tv osv. Men det börjar ju bli sommar nu, så nu kan man hitta på skojiga saker iaf. =) Hoppas att det är fint väder på söndag, ska nog sola då. Kanske åka och bada/sola om nån vill? :D



En så himla fin bakgrund. Magiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0