hellu

2008-06-25 ♥ 17:58:58 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

hej,
Jag har haft en hektiskt dag idag. Jag vaknade ganska tidigt och nästan på en gång så åkte jag och mamma till Birsta. Det var rea på jc och esprit (mammas favvo affär ^^) . Så då åkte vi in, jag köpte jeans och lämnade tbx min jeans jacka.. Äntligen, det känns som nån tyngd har släppt. haha, Vi åt lunch på Aisan nånting som ligger bredvid donken. Det var gott, är fortfarande mätt. Kunde knappt äta nåt till middag. Så kan det gå.

När jag kom hem så såg jag att ojdå, två sms och 5 missade samtal. Haha, emelie hade ringt alla fem  ggrna. Jag  hade glömt mobilen hemma. Sen åkte jag till henne direkt när jag kom hem, vi fixade klart våra överaskningar och  nu är jag här. ;D

Ska snart åka till Emelie igen. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0