hejhopp.

2008-06-06 ♥ 12:35:41 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

tjena.
Har legat ute och stekt i solen i typ en och en halv timme. Det är varmt, riktigt hett. Tur att det blåser lite. Det var 35°c i Grekland där johan är, men det är inte stor skillnad från här. Minst lika fint, kanske 6-7 grader kallar. Men vad gör väl det. Fortsätter det såhär, blir jag riktigt brun och det blir inte en så stor skillnad mellan mig och pussgurkan. Tyvärr har mitt födelsemärke? som är stort som satan oxå blivit brun.. jag som smörjde in den med det starkaste solskyddsfaktorn vi hade. Synd att det inte går att operera bort. Annars hade jag gjort det på studs. Mitt på armen där alla kan se det. Not so very funny. Skulle hellre ha det på ryggen eller på rumpan, så man kan dölja det iaf.

Ska på birsta med Emelie vid två tiden. Ska inte handla nåt eftersom att när jag var där i onsdag så sved det till i plånboken, köpte en klocka, 1.499 + 200 kr försäkring, en kjol (199kr) och en tröja (149kr). Inget jag ångrar dock =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0