härlig dag

2008-06-05 ♥ 15:15:13 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hello
Har nyss kommit in från solen, jag orkar inte ligga där och få solsting längre. Huwa, det är ju nästan olidligt varmt. Men man ska inte klaga. Det är ju för härligt ädnå =) låg iaf 40 minuter iaf. Så lite färg har man fått. Tror att jag har bränt mig på armarna, det återstår att se. ;)

Ikväll ska jag och tjejerna åka och grilla, vi ska köpa engånsgrill och så. Mys. hihi, =) Så det ser jag framemot. Men ska nog käka lite middag innan iaf, annars kommer jag hungra ihjäl. ^^

Idag åker min älskling till Grekland. Kommer sakna den lilla plutten.<3

Min tråkklass är cp, alla utom jag, lina, sara och camilla visste om att vi slutade efter engelskan. YEY. Så vi satt där och väntade men inte en själ dök upp. Så vi gick och frågade Anna, nejnej. Vi fick sluta för det var så härligt väder. Kul att nån hade sagt det till oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0