hårdträning

2008-06-08 ♥ 16:47:12 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Nu i sommar ska jag börja med intervall träning istället för mina långa löpsträckor. Vill börja springa lite snabbare. Jonsson var vänlig att erbjuda sig att springa med mig. Grejt det. Han sa att man ska springa snabbt i 4 minuter och gå i 2. Sen skulle man öka. Tillslut skulle man springa på i världens fart i 30 min och sedan gå 30 min. han surrade oxå på om springa snabbt i 70 min (jiiisus) och gå i 20. Vi får väl se hur det har kommer gå.

Nu ska vi tydligen köra ett backträningspass i veckan också. Jag kommer seriöst inte överleva sommaren. Jag som hatar backar, men kan behöva det, mina ben är inte sådär superstarka. Osså skulle jag träna "pannben" som han uttryckte det. Man tränade psyket då, så man fortsatte springa även fast det går grymt tugnt.

Dör jag får ni gärna komma och lägga nåra blommor på min grav.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0